8 Ekim 2012 Pazartesi

Alex basın açıklaması

Yorum Bırakın
Fenerbahçe ile yollarını ayıran Alex bugün basın açıklaması yapmak için kameralar karşısına çıktı.
İlk açıklaması;
"Geldiğiniz için herkese teşekkür ediyorum. İlk geldiğim günden beri bana olan yaklaşımlarından dolayı Fenerbahçe taraftarına da teşekkür ediyorum. Sözleşmemi feshettikten sonra taraftarın gösterdiği reaksiyonu rüyalarımda dahi göremezdim. Onlara bir kez daha teşekkür ediyorum. 35 yaşıma bastım, hiç ağlamadığım kadar ağladığımı söyleyebilirim."
şeklinde oldu.
"Bir kişiye özellikle teşükker etmek istiyorum. O kişi de Samet. Geçen hafta havaalanından bugünkü istifaya kadar zor bir süreç geçirdi. Fenerbahçe formasını isteyen bir çocukken onu tanıdım. Onun için hiç kolay değil"
"2 önemli maçın geçmesini bekliyordum, çok şükür 2 önemli maçı da galibiyetle tamamladık. O yüzden bugünü seçtim. Bazı yorumlar var ama önemli olan takımdı ve ben takımın bu 2 maçı atlatmasını bekledim"
  

0 yorum:

Yorum Gönder

Yazdığınız yoruma cevap yazıldığında haberdar olmak için yorum formunun sağ alt köşesinde bulunan E-posta yoluyla abone ol linkine tıklayabilirsiniz.