18 Haziran 2012 Pazartesi

Kişisel mi teknoloji portalı mı?

4 yorum
Merhaba arkadaşlar;
Uzun yıllar boyunca kişisel blog başlığı altında teknoloji portalı olarak tanımladığım bir blog ile karşınızdayım. Teknoloji olarak bir yerlerde fazlasıyla yer edindik. Fakat baktım ki bu iş böyle olmaz, benim gibi bir çok kişi benim yazdığım teknoloji amaçlı bilgileri yazabilir zaten. Ben herkesten farklıyım, herkes herkesten farklı. Fakat olay bunu birilerine kanıtlamakta başlıyor.

Zamanında dedim ki, teknoloji ile bir yerlere varamayacağız. Sosyal hayattan bir şeyler yazalım. Aklıma gelenleri google da bir bir arattım. Yazacaklarımı, yazdıklarımı ve yazabileceklerimin neredeyse aynılarına ulaştım. Gene olmadı.

Amacım farklı olmaksa piyadaki işlerden uzak bir şekilde kişilerin dikkatini çekmeliyim. Üstelik sosyal hayattan bilgiler ile veya teknoloji bilgileri ile bir çok kişi arasında tanınamazdım. Blog yazmaya aynı anda başladığımız bir çok kişi beni arkalarında bıraktılar. Tabi bizde boş durmuyoruz kendi kitlemi oluşturdum. Ama gün geçtikte sosyal hayattan da teknolojiden de yazacak bir şey bulamadım ki buda 2 bin civarı takipçimin 1,200 küsüre inmesini sağlayan etkenler arasında yer aldı.

Ben eğer teknolojiden ve sosyal hayattan bilgiler yazmaya devam edersem kişiler gelir işlerini görür ve çıkarlar bu blogtan. Amacım bu değil. Amacım her yeni yazdığımı merakla okuyan bir kitle oluşturmak.

Şimdi takipçilerim 1 ay gibi bir süre boyunca hiçbir şekilde bloguma uğramadım ama sizler eksikliğimi kapatmışsınız.

Kişisel olarka belirttiğim teknoloji portalı olarak kullandığım blogumu, kişisel blog ile sizlere tekrar sunmaya karar verdim.

Ha birde googleye kişisel blog yazıp aratın. Göreceksiniz ki kişisel blog adı altında oyun,spor ve teknoloji portallarını.

Blog'a günlük olarak post yollarken tumblr e saat başı post yollayacağım. İsterseniz tumblr hesabımı takipte kalabilirsiniz.
http://brkykuzu.tumblr.com/

İyi günler dilerim.

4 yorum:

  1. ikisini yürütebilirseniz desteklerimizi bildirmek isterim.

    YanıtlaSil
  2. Saç DökülmesiGünümüzün en büyük problemlerinden biri sadece erkeklerde değil kadınlarda da saç dökülmesi çok görülmeye başladı. İnsanların özgüvvenini kaybettiren bu sorundan kurtulmak için Kirkland minoxidil kullanmaktalar. hem fiyat olarak hemde kalite olarak en iyi üründür. Amerikan Gıda Örgütü FDA tarafından onaylı minoxidil dünyada milyonlarca insan tarafından kullanılmaktadır. Saç dökülmesini önleme konusunda en iyi çözümdür.

    YanıtlaSil

Yazdığınız yoruma cevap yazıldığında haberdar olmak için yorum formunun sağ alt köşesinde bulunan E-posta yoluyla abone ol linkine tıklayabilirsiniz.