24 Haziran 2012 Pazar

İki spor bilgisi daha

1 Yorum
Futbolla yakından ilgilendiğimden bahsetmemiştim değil mi size?


Ama işte olan derbi maçlarından sonra futbola bende bir ilgi bir merak.Gün geçtikçe artan futbol bilgisi insana ister istemez bilgilerinden kâr ettirme düşüncesine sürüklüyor. Sağda solda oynanan ismine iddaa verilen olaydan bahsediyorum.

Bir iki kere tahmin yapıp bu tahminlerin doğru geldiğini görmeye başladıktan sonra bende merak saldım açıkcası bu işe.

Güzel güzel kendi çapımda oynuyorum. Eğlence, hemde bilgi değerlendirme ve hemde ekonomi maksatlı oynuyorum.
Tutmayan kuponlar çöpe gitmiyor. Birikiyor birikiyor sonra geridönüşüme gidiyor. Bugün aralarında yüksek maaliyetli olanları seçtim ve bir yere koydum. Geri kalanlar ise nerde? Tabiki geridönüşümde.

Bugünde zaten para yatırıyorsun bu işe birde tavsiye almak içinde para yatırma diyerek attım bakkala 25 kuruş ve aldım ordan bir AMK. Ki bülteni açtığımda haftasonu tahminlerini görememek büyük bir hayal kırıklığına sebebiyet oldu benim için. Koymuşlar oraya kel 5 tane yorum hadi bakalım. Ama ucuz mal böyle olur diyerek kendimi avuttum. Çıkardım ordan 5 yorumdan 5 maç. Baktım olacak gibi değil değişiklikler yaptım vesaire. Toplam 265 TL gibi bir rakamı yakaladıktan sonra bu kadarlık yeter bugünlük dedim.

Buda çalışma masam;

Bu işte başarıyı yakalarsak eğer tekrar sizlerle beraber olacağım.

1 yorum:

Yazdığınız yoruma cevap yazıldığında haberdar olmak için yorum formunun sağ alt köşesinde bulunan E-posta yoluyla abone ol linkine tıklayabilirsiniz.