21 Ocak 2011 Cuma

Facebook'ta Yapılmaması Gerekenler

Yorum Bırakın
Eskiden facebook için bir yazı yazmıstım tam onlara alıştım atlattım derken yeni seyler çıktı.Yaş ortalaması dustukce saçmalıklar çıkıyor facebook’ta bunlar neler maddeler halinde bakalım
  • Fotograf yukleyip altına “Yorum yapma ayık ol,sadece beğen  ;)”  diyenleri anlamıyorum,sonucta (tam karşılıgı olurmu bilmiyorum ama) sergiliyorsun orada birseyler kişiler yorum yapacak he yapmasını istemyorsan,yoruma kapat fotografları.
  • Hoop birisi yazıyor profil resmimi begensene,neden diyorum cevaplar soyle geliyor; bilmem,rekor denemesi yapıyorum,arkadaşla inatlaştık,begenmiyorum diyorum küsüyor :D Aynı sey baglantılar,durumlar fln içinde geçerli.
  • Saçma sapan yerlere etiketlenmekten bıktım..
  • Bir baglantı,resim altında muhabbet etmeleri ayrı bir olay zaman zaman bende yaşadım bunu bazen onune geçilemiyor :D
  • Herkesi yazar,şair goruyorum herkesde kapak sözler,imalı,acılı,ibret verici sozler vayy be millet neymişş diyorum.
  • Facebook’u twitter sananlar oluyor her yaptıgını yazıyor suna aşık oldum,çıkma teklifi aldım,annem bana kızdı,tv programları hakkında dusunceler,mobil olarak baglanıp o an bulunduug yeri tasvir etmeler.Çok meraklıyız yaşadıklarımızı lanse etmeye.
  • Son olarakda fotograf çekilen mekanlar çok dikkatimi çekiyor.Yılda belki bir kere gidiyor o mekana ama fırsatı kaçırmıyor direkmen şikşak :D eee nede olsa mekan bilindik isim yapmıs ya hava atılacak.
Bunlar benim yakındıklarım sıkıldıkca yazarım boyle sanane yapan yapar diyenler olabilir.Bende onlara sizene bende yazarım diyorum :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Yazdığınız yoruma cevap yazıldığında haberdar olmak için yorum formunun sağ alt köşesinde bulunan E-posta yoluyla abone ol linkine tıklayabilirsiniz.